Merhaba bebeğim 50 günlük sadece emziriyorum ve doktor disim için antibiyotik verdi augmatin diye araştırdım bebeğe yan etkileri varmış süte gecmeyen diye vermişti ama internette de böyle yazıyor aranızda antibiyotik kullanmak zorunda kalan varmı yada bu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olursanız sevinirim