Geçen hafta annemdeydim birde teyzeme gittim perşembe gününden beri oğlum burnu akıyor öksürük var 1 yaşında bu arada cuma doktora götürdüm dişe bağladı vs umca önerdi burun spreyi vs neyse cumartesiden beri de ben de grip gibi oldum vedün akşam tat koku alamıyordum ara ara alıyorum ara ara alamıyorum çok tuhaf bişey test verdim bugün sonuç bekliyorum bu arada oğlum emmiyor mama ve ek gıda alıyor corona isek napmam gerek en koöay nasıl atlatırız bebeğime birşey olurmu acaba oda şuan korona mı çok tedirginim lütfen yardımcı olurmusunuz 😞