pinar5595 Haftamda doğum yaptım. Bebeğim 32 cm baş çevresi 45 cm boy ve 2560 kg doğdu. Şuan iki buçuk aylık ve baş çevresi 37 cm. Yaşıtlarının altında ve bu durum beni korkutuyor acaba sorun olur mu diye. Bizim gibi olup sonradan sorun çıkmayan var mı
Aysnndoruk pinar5595 cnm hic korrkma olculer ayni benim ki buyumus kafasi hic kafana takip kendini yipratma simdi 14 aylik masallllah hix sorun yok bebegini sevmenin tadini cikar
afraninannesii pinar5595 32 cm ile doğurdum. Kilosu 2770, boyu 50 cmdi. Şu anda neredeyse 12 aylık baş çevresi normal. Hiçbir sorunumuz yok☺️
egelsenkonuss pinar5595 bende 36+2 de doğurdum 47 cm 2950 kilo 32 baş çevresi bu hafta içinde gidicez doktora haber ederim isterseniz
MrymsMom25 pinar5595 sizin 36. Haftada 32 cm doğmuş benim kızım 38. Haftada 32 cm baş çevresi ile doğdu şuan 5 aylık baş çevresi kendi persentilinde düzenli bi şekilde büyüyor. Doktorumuz da iyi demişti 3.ay kontrolünde.
Keskeuyusamm Sorun çıkmak zorunda değil. İlla sorun var denemez asla. Ama doktorun görmesi lazım. Genetik oluyor kafa yapısı öyle oluyor bir çok nedeni var
Qwerty1 Ben 38. Haftada 32 cm baş çevresi 49 cm boy 2690 gr kilodoğum yaptım çok şükür çokta sağlıklı canım
MrymsMom25 pinar5595 ilk 3 ayda 2 şer cm büyümesi gerek baş cevresinin. Sizin bebeğizinde büyümüş Maşallah kafanıza takmayın. 😇