İyi akşamlar kızlar,benim 13 aylik kızım var ve suan 5 aylik hamileyim ve doktorum memeyi kesmem gerektiğini söyledi artik ben bende yarin kesmeyi düşünüyorum ama sorun şu kızım 4. Aydan beri heo emerek uyumaya alışkın ve o sekilde uykuya dalıyor meme konusunu gündüzleri hallerim ama korktugum sey gece uykuya gecerken nasil yapmalıyım nasil uykuya gecirebilirim gece uyaminca nasil geri uyuyabilirim tecrubelerinizden yaranlanmak istedim bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim..