Merhabalar…
Kızım 9 ay 4 günlük. Uni Baby’nin şampuanını kullanıyorum. Şampuanı yuttuğunda öksürük oluyor. Şampuanla bağlı birşey olabilir mi ? Yaşayanlar 🆚 Var mı ? Doktora gidiyorum yok birşey diyor ciğerlerinde ama boğaZında birşey olabilir bilmiyorum daha 4 gün oldu doktora gideli ve yaklaşık 10 gündür böyle öksürüyor uyuyunca veya dışarıdayken 🥺🤲 Ne yapmak gerek bilmiyorum ☹️ 🤷♀️