Kızlar bebeğim emerken ayaklarını ittirerek kendi gererek bunun yanında ığğhhh ığhhh sesler çıkararak emiyor son bir kaç gündür. Sanki bişeyden dokayı sövüyor bana😂 Ayaklarını kendine çekse gaz dicem , gaz problemi yok. Sonr çığlık atıyor bırakıyor gene arıyor memeyi. Ne olabilir çözemedim😩 4 ay 18 günlük bu arada