Kendincebiri her aşıda mutlaka ateş olur ama en fazla 1 2 calpol vererek geçer 6. Ay aşısıda çok sorun olacağını sanmam boş yere daha yaptırmadan tedirgin etmeyin kendinizi ❤️ size diyorum gerçi ama bizimde gelecek ay menenjitin 2. Dozu var daha şimdiden içime öküz oturdu aşırı ateş yapıyor ay