DuyguDamla Gexe kaşık maması kullanan anneler varmı acaba tok tutarmı nekadar süre tutar biz 1 yaşına girdik mamayı bıraktık inek sütüne başladık gece yatarkende böyle kaşık maması versem tok tutarmı diye düşünüyorum
JackDaniels DuyguDamla 6.5 aylık bebeğim. Gündüz ekgıda çok seviyor kaşık maması falan. Ama gece uykusundan önce asla kaşıkla yemiyor bi şey ya formül mama yiyor yada beni emiyor. Eğer sizinki yiyorsa uzun süre tok tutuyor. Ben kaşık mamasını biraz cıvık yapmama rağmen gündüz 3-4 saat tok tutuyor☺️
DuyguDamla JackDaniels canım benim kızımda ozamanlarda yemezdi gece hatta daha yeni yeni başladım gece böyle şeyler vermeye normalde mama verirdim mamayı bıraktık süte geçtik ama gece tok tutsın diye şimdi böyle denemyi düşünüyorum inşAllah tok tutar ya