Mirosunannesi evet olabiliyor ama . Mesela benim kızım kolikti . Kolik bitti ama hala mız mız ve memnuniyetsiz hep ağlak .. kolik hep bir iz bırakırmış öyle dediler ben de kabullendim artık durumu .. şimdi 3.5 aylık eskiye nazaran bir tık daha iyi uyuyor