Zehra3737 Saci kazitmak veya kestirmek gercekden sacin hizi uzamasini ve gurlesmesini saglar mi.8ayligiz sacimiz cok kisa az kestirmekde istemiyorum.arastirmalarima gore faydasi yokmus aslinda kestirmenin.sizin duusnceniz nedir?
Jument Zehra3737 kazıtınca gür çıkar evet.. benim abimin kaşları ufakken hiç yokmuş mesela Bi jilet vurmuşlar sonra orman gibi çıkmış.. 😅
Senemmm11 Zehra3737 bizde 7-8 aylıkken sıfıra vurdurduk ilk saçına göre biraz daha gürleşti. 2 gün önce bi daha sıfıra vurdurduk çünkü yine çok az saci var bu sefer daha gür çıkar gibime geliyor. 1 ay sonra yeniden sıfıra vurdurucam kazitalim diyorum ama kafa derisi daha çok hassas olduğu için korkuyorum