Umay123 ben de aynı şeyi düşünmüştüm. 4.5 aylığız şu an. Ama gece emmesi azaldı 4 ayda 1 kere kalkıyor artık gece o yüzden olduğumu düşünüyorum ama sütümü etkilemedi. Sütün tadı değişiyormuş diyorlar öyle bişey de olduğuunu zannetmiyorum hiçbişey değişmedi yani merak etmeyin