Umay123 merhaba, ben be kadar kullandığımı hatırlamıyorum. Birkaç kez kullandım sadece. Bebelac thickener öneririm. Aylarca kullanmak gerekiyor çünkü. Aylarca ilaç bana mantıklı gelmedi. Thickener mama degil. Gavisconla aynu işlevi görüyor. Ancak keçiboynuzundan oluşuyor. Her doktor bilmiyor, ilaca yöneliyor malesef