Merhaba güzel anneler, bir sorum olacak: bebeğim 1 aylık, her 3 saatte bir bebeğimi beslemeye çalışıyorum, saatleri her gün aynı zamana ya da birbirine yakın saatlere denk getirmeye çalışıyorum bir düzen oturtmak adına ama bir saat ileri , yarım saat geri vs şeklinde gidiyor hala. Uyku düzeni de pek yok. Bazen gündüz uyumuyor, bazen uyuyor, bazı zamanlar uzun uyuyorken bazı günler kısacık uykularla geçiyor. Siz de durumlar nasıl ya da nasıldı ilk ay? Acaba düzen kurmak için acele mi bir ediyorum?