Acl_16 Merhaba anneler çocuğunda bu lekeden olan varmı veya çevresinde gören? Geçiyormu yenidoğan bebeğimde yaygın bir şekilde mevcut ?
Kadifemsii Acl_16 kızımın kuyruk sokumunda kalçasının bi tarafına kadar var genelde geçiyor ama geçmeyen de var yada hafif kalanda var . Kızımda çok çok hafif kaldı kuyruk sokumunda . Kalçasındaki geçti
Adaduygu Acl_16 benimkinde de var gecer diyolar tam kalcasinda nerdeyse avuc ici buyuklugunde benim kardesimdede vardi ayni yerinde ama kucuktu suan 4 ayligiz hafif geciyo gibi
Acl_16 Kadifemsii inşallah benim kızımında geçer geçmese bile azalmasına razıyım şuan, kızınız ne kadarlık acaba ne kadar azalma görmeye başladınız ? Birde herhangi bir sağlık takibi yapıldı mı kan verme vs gibi
Acl_16 AgentMom inşallah hepsi geçer ne kadar sürede azalma gördünüz acaba çocuğunuz ne kadarlık şimdi
Acl_16 Adaduygu evet bizede genelde geçiyor diyorlar ama benim çocuğumda bacak bel genital bölge olmak üzere çok yaygın , sağlık yönünden araştırılıyor , inşallah geçer kızımın, size sağlık takibi yapılıyormu kan vs gibi
Acl_16 Kevseryldz evet bel bacaklar genital bölge olmak üzere çok yoğun var kızımın inşallah geçer ,herhangi bir sağlık takibi yapılıyor mu acaba
Kadifemsii Acl_16 kızım 13.5 aylık ne zaman geçtiğini hatırlamıyorum ama 6 7 aylıkken hala geçmemişti tabi canım birçok kez tahlil yapıldı leke için değil ama. Herhangi bir sıkıntısı yok çok şükür. Çok çok az kaldı kuyruk sokumunda onunda geçeceğini sanmıyorum bendede var çünkü 🙈
Adaduygu Acl_16 doktor henuz oyle visey soylemedi biz 4 ayligiz ama gostermistim gecer demisti leke ile alakali
Kevseryldz Acl_16 iki defa sordum önemli değil 2-3 yaşında geçmiş olur dedi canım takibe gerek yok dedi
kaymakliekmekkadayifi Acl_16 bebegim 6 aylik olmak uzere kuyruk sokumunun orda var biraz buyuk ama tam poposunun yanaklarinin arasinda kaliyor. Acikcasi cok onemsemedim gecenler varmis ama ayni yer denebilecek yerde benimde lekem var 26 yaşımdayım hala duruyo kalcamda belime yakin yerde benimki😂
Acl_16 kaymakliekmekkadayifi sizdeki demi mongol lekesiymiş acaba bizde çok yaygın bir şekilde var ondan endişeliyim
loranba Acl_16 neredeyse bütün yenidoğanda var merak etmeyin zararsız:) çoğu da geçiyor. lanugo tüyleri gibi düşünün.
Acl_16 loranba inşallah geçer çünkü benim kızımda çok yaygın bir şekilde mevcut bacak genital bölge bel ve kol kısmı öyle
kaymakliekmekkadayifi Acl_16 yani acikcasi bilgim yok. Annem dut elledim popomu kasidim ondan oldu diyi ama ben pek mantikli bulmuyorum bu olayi 😂 bence endişelenmeyin mongol lekesiyse yuksek ihtimal gecior. Benim kizimin su an iki kasinin ortasi ve sol goz kapagi kirmizi doktor gecer bunlar geçici dedi kasinin ortasi azaldi biraz aglayinca falan belirginlesiyor fakat gozunun ustu baya belirgin. Umarim geçer. Yuzunde oyle iz olmasi yasamini cok etkiler.