alinaannee BetulL12 Karaca granit kullanıyorum tüm tencerelerim de Karaca çok ama çok memnunum ayrıca asla yapışmıyor pilav çok iyi oluyor bir şey yanda bile su döküp bekletmekle bile hemen çıkıyor çok memnunum ben
alinaannee BetulL12 hiç hatırlamıyorum canım ama hepsi siyah granit yorumları okudum haklılar çizik oluşuyor ama ben çok memnunum
Adalet-34 Woody katılıyorum bütn çeyizşm karaca allah kahretsin dünyanın parasını döktüm hepsi herseyi tırt
MrymsMom25 BetulL12 karaca granit tencerenin kapağı cam oldugu için kapattıkça zaman içinde atma oldu bizimkinde garantiden değişti. Ama aynısı olur diye kullanmadı annem bi daha 😅 benim gülsan granit tencere memnunum çok şükür. Karacanın yeni granit tencere modellerinde kapaklarında lastik var artık atma yapmaz kapattıkça diye düşünüyorum.
sevcan BetulL12 çeyız paketı almstm malesef karaca, hıcbır seyınden memnun kalmdm kettıl bozuldı tost makınası bozuldu tencereler berbat. altı karardı kapakları bıle çıktı kulpları. sakın almayın.
Yarim_Kilo_Kiyma BetulL12 Bu serinin tenceresini değilde 2 adet tavasını aldım daha 1yeni ay oldu. Şuan için çok memnun ama ileride ne olur bilmiyorum 🙄 Haa karacanın granit başka tencere ve tavası var bi 5 yıl önce almıştım. Açıkcası çok memnunum onlardanda
uykucukoala BetulL12 Karaca’nın hiç bişeyinden memnun kalmadım ben kesinlikle korkmaz filan bakın Karaca çok kötü
Ssdeniz BetulL12 Karacanin granitlerinden memnunum bir sorun yok Allaha sukur ama gel gelelim o celik tencereler tam dandik. Ama korkmazin tencereleri cok guzel ve cizilmiyo b.makinasina atinca parliyo ☺️
masterchefiniz BetulL12 Bende asla ama asla önermiyorum hem tencere hem tava hemde çelik aldım Çelik olanı tavsiye ederim. Granit sanki 20 yıldır kullanıyorum gibi rengi gitti bir daha gelmedi.cok kirli duruyor. Ne sürdürysem geçmedi
senamiray BetulL12 bio diamond kıllanıyorum 10 yıl garantili sözde metal kaşığa makineye dayanıklı 5 ay kullandım çizik çizik oldu artık karacadan asla almam bu kaçıncı tencere değiştirişim allahtan garantisi var verip yenisini alıyorum 😂
Aleynameva Merhaba Karaca Bio Diamond Master setini kullanıyorum. Şu demir saplı kapakli olanı Masterchef de de kullanıyorlar. 😀 Aşırı aşırı aşırı memnunum. Yemeğin bile tadı fark ediyor. Asla yaptistirmaz.. Harika bir tencere. Mutlaka alın.