İyi akşamlar tatlı mı tatlı anneler❤️
Lohusalık dönemime dair hatırladığım en büyük şey, annemin kızımın ilk bezini hastaneden eve getirmeye kalkmasıydı. 40 gün o pis bez evde duracak, kızıma nazar değmesine engel olacakmış🤦🏻♀️
Sizin lohusalığınızı kabusa dönüştüren birileri var mıydı yanınızda? Size neler söylediler? Yoksa harika bir lohusalık mı geçirdiniz?🥰