saripapatya_ Merhaba arkadaşlar ben bebeğimi sütten keseli 1 ay oldu ama hala nedense ara ara gün içinde damla damla süt geliyor. Bu normal mi sizce ? 3 günde kesilir diye biliyordum ama bi türlü kurumak bilmedi sütüm