Fatma_696 Kizlar 33 günlük bebegm var besikte yatmayi sevmiyor pusette uyumak istyr pusette rahat ediyor pusette uyumasnda bir sknti olur mu sizce
stella Fatma_696 düz uyumadığı için bel kemiği batabilir. Eğesi ya da iyesi battı falan derler belki duymuşsunuzdur. Daha çok küçük kemikleri hassas
Aselllll Fatma_696 ben pusette uyutuyordum ama içine yastık yaptırmıştır rahattı 6 aya kadar prda uyudu puset dar oldugu için anne karnında kı gıbı hissediyor du