Merveyavuz Kızlar 6 buçuk ay önce doğum yaptım. Yaram mor çizgi halinde ve altı yani iç kısmı aşırı sert taş gibi. Acıyorda bazen. Sert olması normal mi bilen var mı?
zurgun Merveyavuz normal bence ama yine de tedirginsen bi doktora görün canım en başından beri mi böyleydi yeni mi oldu
Merveyavuz zurgun Ya hiç bu kadar dikkatimi çekmemişti sertliği açıkçası. Ama sabah uyandığımda çok acıyordu bi bakayım dedim baya sert hissettim