Ysf-kn Normal doğum dan sonra 40 gün bitince tamamen kanama kesliyormu yoksa az az gelmeye devam ediyor özür kanı olarak mı geçiyor acaba 7 gün kaldı 40 bitmeye ama az az devam ediyor daha kesilecek gibi değil gibime geldi🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
zuhal_ Ysf-kn bunyeden bunyeye degisiyor.Ben sezaryen olali 63 gun oldu, sukur iki gundur kanamam yok insallah bitmistir
Mervekaynak Ysf-kn ayyy ne kanaması ne lekesi bitmiyor benimki tamı tamına 85 günde bitti. Biter gibi oldu hep yoğun yoğun geldi malesef
Mervekaynak Ysf-kn maalesef böyle oldu bide sıcakta hiç çekilmiyor doktorumla görüştüm duphaston ilacını al iç dedi emzirdigin sürece böyle olur düzensizlikler dedi
zarifhanim Ysf-kn 40 dolduğu halde kanama devam edebilir. Ablamın 52 gün sürmüştü. Ama 40 günden sonra devam eden kanama fıkıhta özür sayılır, namaz kılıyorsanız her namaz vakti abdest tazeleyerek ibadetlerinize devam edebilirsiniz.
Ysf-kn zarifhanim bende 40 bittikten sonra eşimin bir tanıdığı hocası var onu sordum ay düşünüyordum bende öyle tahmin ettim sağolun🥰
ATC Ysf-kn 15.gün kesildi kanama sonra 35-40 güne kadar leke leke geldi sonra zaten 43.güne adet gördüm