umay2111 2 aylık bebeğimin burnu tıkalı doktor serum kullan dedi ama cok marka var hangisini alacağımı bilemedim kullanıp memnun kaldığınız marka varmi acaba
Sinem91 umay2111 Trendyol da var canım 40lı satılıyor. Ama nasıl yapacağını biliyor musun önce video izle onunla ilgili. Direk sırtını çevirip vurman gerekiyor
Eymenduygy umay2111 sterimar baby günlük burun spreyi kullanabilirsin. Mükemmel 👍🏻 Serum olarak da wee ve bruno baby kullandım ikiside güzeldi
Oyku16 umay2111 büyük setsiz serum fizyolojik alıyorum birde şırınga gayet yeterli tekli tupte olanlar çok daha pahalı oluyor hemde böyle çok uzun süre kullaniyorum hic bir farkı yok
Edalikuzusu umay2111 100 cc izotonik serum alıyorum enjektör birde . Doktor böyle yapabilirsin pahalılardan hiç bi farkı yok serumla enjektöre beş lira verdim geçen 😂 tabi enjektörü ara ara değiştiriyorum