Mommycemmm mutlaka denemişsinizdir ama ben yine de kendi tecrübelerimi paylaşayım. Benim oğlum en başından beri beslenme sorunu olan bir bebekti iştah sıfır, ağlaya ağlaya biberon vermeye çalışırdım. Her neyse… Ev yoğurdunu genelde bebekler sever, küçük kaselere mayalayıp taze taze verirseniz tadı değişmez ve iştahla yiyebilir, kesinlikle tarhana sevmeyen bebek nadirdir. Tarhana çorbası mutlaka deneyin. Sebzeler meyveler bunları ezerek verdiğinizde parmak parmak yapıp önüne koyun kendisi yemeye çalışsın mıncıklasın o ara yedirmeye çalışın.
Bir de zamanlama çok ama çok önemli. Mesela oğlum uykudan uyandığında yemez, çok uykusu geldiğinde de yemez. Çok acıktıysa yemez… Daha artırabilirim😂😂 yememeye hep bahanesi var😂 uykudan uyansın beslemesini anne sütü ya da mama ne veriyorsanız onunla yapın ve 1 ya da 1.5 saat sonra ek gıda verin. Çok aç ya da çok tok olması ek gıdayı reddetmesine sebep oluyor.