6 aylık kızım doğduğundan beri uykuyu sevmez gündüz uykuları yarım saat ama bu aralar gözlerini kaşısa da sürekli ağlasa da uyumuyor bi sağlık sorunu yok dr götürdük huyu böyledir o zaman diyor hayret ettim . Dişten diyorum ama ben de çok yıprandım daha çıkmadı dişleri uyumuyosa bari mızmızlanmasın sürekli ııı ııı öyle ağlamaklı ve ağlıyor 🥺 var mı benim gibi olan çözüm bulan 😥