aysenese merhama oğlum 2 yaşında demir eksikliği için fermix şurup başladı doktorumuz. 2 ay kullandık çok iyi sonuçlar aldık demir eksikliği gitti. 1 ay daha devam edicez . kullanan varmı ? kaç ay devam ettiniz bilgi verirseniz sevinirim
Cheddar aysenese biz santafer kullandık iki ay değerler yükselmişti. Doktor iki ay daha kullanalım demişti o zaman 18aylıktı.şimdi 24.ayda bakıcaz bakalım