Oz-lemm o zaman 6 aydır bez hala hayatınızda
Aslında bu çok tehlikeli
Ben arastirdigimda çoğu cocukla bu kafa karisikliligina sebep oluyormuş ve uzun süreler bezi birakamiyorlarmis
Biz 32 aylikken başladık mesela ve 4.gununde tuvalet eğitimi tamamlanmıştı.
Simdi 36 aylık oldu ilk günlerden itibaren bez yok hayatımızda
Artık uzun yollarda da bağlamayın alışır buna