Nur_eker14 Bebeğine karınca yumurtası yağı süren var mı ? Kaç aylıkken başladınız? Ne sıklıkta sürdünüz?
Melin16 Nur_eker14 Benim ark. Onu ağdadan sonra sürerdi bikini bölgesine azaltıyormus diyede. Cocuga ne için sürüyormuslar ki onu.
Aley_ Nur_eker14 Yetişkinler sürülen yerde kıl çıkmıyor, azaltıyor diye kullanıyor. Çocuğunuz içinde kıl olmasın diye düşünüyorsunuz sanırım ama bilemedim, bir yan etkisi bir şey olabilir. Bilen biri yazar mutlaka, üstte kalsın.
Nur_eker14 Oz-lemm kıl çıkmasın diye sürenler var bebeğine , duymuştum, ama birebir kullanan kişiden bilgi almak istedim
Nur_eker14 Melin16 kıl çıkmasın diye canım, ilerde rahat etsin diye kullananlar duymuştum, internette de okumuştum ama burda kullanan varsa diye bilgi almak için açtım tartışmayı
Melin16 Nur_eker14 deneyim kazanmış biri varsa bende yapabılırım bebeklere yaşıldııgını duymamıştım ben.