Sizinkide bizimki gibi erkenmi kalkiyor azicik gec kalksa sorun kalkacak ortadan.saat 6 da kalkiyor ilk uykuya 3 saat ancak dayaniyor ve kisa uyursa yandik bari onu uzun uyusa ikinciyide 3 saatten biraz gecince yatiyor dun onuda 1 saat uyudu ben 3 de uyutmak istedim ama uyumadi ancak 7 de banyo yaptirip uyuttum.bugun yine aynisi ama 2.ciyi bu sefer uzun uyudu bi anlamiyorum bi kisa bi uzun uyuyor bi duzene koyamadik.