Hanımlar merhaba buraya daha öncede post açtım kızım 2 aylık son 1 haftadır kızım uykuya dlalrken gözlerini haraket ettirip kırpıştırıyor aynı zamanda bacaklarını ve ellerini kımıldatıyor bugün doktora videosunu gösterdik normal dedi ben nörolojik bişey göremedim ama istersen yönlendiriym benim hiç dikkatimi çeken bişey olmadı dedi eşim de duyunca tamam o zaman dedi ama benim içim içimi yiyo çocuğun her hareketinden bişey çıkarır oldum böyle bişwy yaşayan var mı eşimden gizli doktora götürmeyi düşünüyorum artık