11 aylık oğlum var ne uyur ne durur gerçi doğduğundan beri böyle ama artık ben çok zorlanıyorum yemeği bile o kucağımdayken yapıyorum sürekli ağlıyor hiç bi şekilde durmuyor dışarı çıkarıyorum. Aklınıza gelecek bütün oyunları oynuyorum 2 dk dinlenmeme izin vermiyor var mı başına böyle bişey gelen nasıl bir çözüm buldunuz ben psikoloğa gitmekle çözüm buldum ama henüz daha gidemedim randevu eylülde o yüzden sizlere danışmak istedim