Mnlannesi 69 günlüğüz bizde ne kadar doğru ama ben iki kaşının ortasını ovalıyorum işe yarıyo, eğer süt geri geldiyse yada içerken tıkandııysa yüz üstü tutuyorum sırtını ovuyoruum rahatlıyor geçiyor, ama sakin olman lazım ben çok telaşlı insanım normalde ama bebeğim konusu olunca sakin olmam gerektiğini anlayıp öğrendim sonrasında daha kolaylık oluyor, bu iki kaş ortasını ovmak işe yarıyormuş hatta ablamdan görmüştüm neden öyle yapıyo diye sonradan öğrendim genzine kaçınca rahatlatıyor muş ama ben her ihtimale karşı o an bebeğimi hemen yüz üstü tutuyorum