350335 Bebegim 3 aylık eli agzından hiç cıkmıyor napmam gerek bu durum sinir bozucu durumA geldi artık etraftakiler bu sekilde gördüğünde bu cocuk ac demelerinden bıktım
Cgdmltr93 350335 kesinlikle engellemeyin. Bebek dış dünyayı elleriyle keşfediyor. Onun ilk oyuncağı elleri. Üstelik dişte çıkarıyor olabilir. O aylarda bebekler sürekli ellerini ağzına sokar anneniz hiç mi çocuk büyütmemiş
Tosbik_berram 350335 Çok normal benimkide 3aylik tok olsa bile eli ağzında çünkü kesfetme ayinda ilk dikkatini çeken elleri oldugu için ya sürekli eli ağzında olur yada ellerine surekli bakma halinde olur.
Sinem91 350335 Ama normal ki. Biz yakasına sürekli bez koyardık. Bazen de elini yumruk yapıp ağzına sokmaya çalışırdı. Bolca salya akıtırdı. Ama geçiyor yani zamanla.
Vuslat23 Duyma çocugun ilk oyuncagı elidır ve kesfetme vaktı geldıgınden oynuyoda hem , dişte olabılır oglumda syan oyle evt dıyup gecıyom cahıllere ne dıyım