Merhaba kızlar kızım 8 aylık 4 gündür 37 buçuk 38 olarak ateşi devam ediyo huzursuzluğu cabası kakasıda sıvı ek gıda vermeme rağmen kan idrar temiz çıktı kakayıda istediler vermedik daha yüzünde böyle şeyler çıktı bugün dün biraz vardı doktor isiliktir dedi sizce isilik mi çok uzun oldu hakkınızı helal edin bilen varsa paylaşırmısınız benimle https://www.hizliresim.com/psq6vny