Minisinannesiii Her duştan cıktıktan sonra duşa kabin camını kuruluyorum 10saniyecik. Böylelikle leke kalmıyor. Muslukları bebe yağıyla siliyorum parlıyor. Gün içinde havlu kagıtla evde cok gezinirim. Geçtiğim yerleri alır geçerim tik oldu bende o yüzden biyer tozlanmıyor. Böyle ufak tefek pratiklikler.