bireylul Hemen oluyorum 😂 Valla ben hamileyken çok kıstım kendimi. Çünkü çok hızlı kilo alabiliyorum. Ama emzirme olayı farklı çünkü hamileyken ki iradem yok. Hamileyken kahve içsem çay içmezdim. Bunları içtiysem çikolata yemezdim falan. Kafein sebebiyle. Doğurduktan sonra ilk bir kaç ay resmen doyuramadım kendimi. Tencere tencere yemek yedim. Sonra normale döndüm. Ama benim midem kötü ya. Reflüm, gastritim var. Bazen günde 3 defa bile istifra ettiğim oluyor. 🙄😂