Arkadaşlar bilen biri yardımcı olabilir mi ?abimlerin başına gelen bir olay ve ben haklarımızı merak ediyorum. Otele girişe 5 gün kala pozitif olduğunu öğrendiler iptal etmek istediler ama yüzde 10 kesinti yapıyorlarmış. Normal mi bu acaba bilen var mı ?