Merhaba anneler gine ben , bebegim çok huzursuzdu sut alerjik dedi , diyeteyım 20 gundur laktzm yazdi doktorum kulanmaya başladık ishal oldu onceden gunde 1-2 kez yapardi tuvaletini şimdi gınde 3-4 kez yapiyor bugun baktim baya sıvılaşmış ,sanki tuvaletin yaptıktan sonra rahatliyor gibisine geldi , ama gine sancıları devam uyrken bile kıvraniyor.