Aliasaf44 Selamm kızlar bebeğim bir aylık oldu etkinliklere neyle başladınız zeka kartları ile mi ay j zaman da neler yaptınız bu aylar da
Kevseryldz Aliasaf44 hiç bişey etkinlik için daha çok erken değil mi ya. Ben hep konuşuyodum onunla sarılıyodum öpüyodum güldürmeye çalışıyodum 4. Aydan sonra zeka kartlarına başlayacağım
Smali Aliasaf44 bol bol emzirirken gözlerine bakın,şarkılar söyleyin,ninniler söyleyin.ağlayınca kimseye vermeyin (kaynanam elimden alırdı cokk pişmanım),bolbol sevin.baska biseye gerek yok.
Bbalyedi Benim bebeğimde 1 ay 7 günlük sizinkiler ne zaman tam anlamıyla gülmeye başladı. Benim ki gülüyor ama çok nadir
2368 Bbalyedi benimkide çok sakin ve sadece kendi kendine gülüyo arada acıkınca ağlar onun dışınds biraz uyanık kalır uyur felan sakin bi bebek
Smali Aliasaf44 vermeyin.benim kokumu alması lazım diyin.pskolojik olarak sizi bezdirmesine izin vermeyin.
kahvekolikk Aliasaf44 ben oğlumu 2 aylık olana kadar kayınvalidem ve annemle büyüttüm genelde o zamanlar oyun halısına koyardık bol bol konuşurduk ben emzirirken ona hikayeler okurdum şarkılar dinlerdik yani gün içinde ben sussam annem annem sussa kayınvalidem susmazdı hiç kucaktan indirmedik 😂