Arkadaşlar selamün aleyküm herkese öncelikle 🤗benim bebeğim 4 buçuk aylık ve şu anda 2 aylık da gebeyim hem kadın doğum doktorum hem de çocuk doktorumuz sütten kesme dediler aranızda bununla ilgili fikri olan var mı ya da benimle aynı durumu yaşamış olanlar varsa yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🥰