benaslindayohum Dudaginda da iki uc tane beyaz nokta var elimle almayi denedim ama olmadi dilide cok beyaz acaba sut mama kalintisi mi diye dusundum ama oyle olsa dudagindakini alabilirdim biberonla besleniyor ve 3 aylik olucak 3 gun sonra sizce nedir
ozge28 benaslindayohum pamukçuk çıkmıştr annesii az bi karbonatla duzenli bi sekildee silersenizz duzelecektir
Berentelli benaslindayohum bizim 2. Ayında başladı sanırım bir hafta temizledim geçmişti şükür şuan yok
Gzdzeynep benaslindayohum bizim başımıza 8-9 aylıkken geldi emzik ve biberondan oluyor iyice sterilize edin. Geçmiş olsun
ozge28 benaslindayohum 1 sefer silin cunku daha cok kucuk benim oglum da da2 aylikken cikmisti ben gunde 1 sefer siliyordum bide emiyorsaa kendi gogsunuzudee temizleyin
AsyaninAnnesiiii benaslindayohum pamukcuga benziyor doktorunuza danisip bi ilaç alırsanız iyi olur. Karbonatlı suyla silin dilini ve dudağını. Agzini silemezseniz eger her emzirmede gögsunuzu karbonatlı suyla silin. Bayada olmuş aciyordur belki. Bu durum sizi korkutmasın her yasta olan bilen bi durum. 🌼
benaslindayohum AsyaninAnnesiiii biberonla besleniyor sagrak veriyorum sütümü tesekkr ederim doktra 6sinda gdcez karbontla silerm o zamana kdar 😊
Tosbik_berram benaslindayohum pamukcuk galiba canım kızımda da vardı doktor pamuğu kabonata batırıp sil dedi bende yaptım çok da güzel geçti.