Lololiya Merhaba arkadaşlar sütün az bebeğim gelişimini tamamlamıyor doktor mama verdi ama kızım hiç bi şekilde içmiyo biberon denemediğim model kalmadı bi arkadaş içine birtane bebe bisküvisi atmamı söyledi böyle yapan varmı yada başka fikri olan varmı?
FHKK Lololiya Bi arkadaşın çok biliyor sanki normal ek gıda alan bebeğe bile zararlı bebe bisküvisi, 2 aylık bebeğe vermek nerdee 🙄 Hangi mamayı kullandın ??
Serapveminikleri Lololiya yapma cnm daha çok çok küçük bebeğin mamayı değiştir sevmemiştir kaşıkla içirmeye çalış ama sakın süt ve maka harici birşey verme zarar verirsin bağırsaklaırna
ssnnmm Lololiya bağırsaklarına zarar verirsin sakın sakın sakın çok küçük daha mama markasını değiştirmeyi dene
Lololiya Lololiya FHKK Serapveminikleri ssnnmm yeni4747 vermedim zaten sormak istedim doktora sormadanda vermeyi düşünmedim gerçi sma kullandım aptamil bide hipp denedim sevmedi zorla verirsemde kusuyor😞
iremm_029 Lololiya kesinlikle tavsiye etmem hiçbir Dr.da etmez kaldıki arkadaşın neye göre tavsiye etmiş.Mamayi değiştir yada kaşıkla mama yedirmeye çalis birsekilde alışicaktır. Yani bizde bebeklerimizi çok zor şekillerde ağlaya ağlaya emzirdik mama meme reddi de yaşadık ama birsekilde alistirdik sirf yesin diye meme veya mama dan başka yiyecekler 2 aylik bebege zarar vermekten başka birsey yapmaz.
mom726272 Lololiya Arkadaşınıza sorar mısınız 2 aylık bebek onu nasıl sindirip nasıl boşaltacak? Çatlar çocuk
mom726272 Lololiya mamayı ağzına şırınga ile ver. Önerim insülin şırıngası çünkü bildiğimiz diğer şırınga tazyikli veriyor.
Lololiya mom726272 verdim mamayı o şekilde ama kusuyor anne sütünde hiç kusmuyo fazlasını çıkarır olayı bile yok ama mama birazda versem kusuyo
yaseminoztrk Lololiya bebelac gold u denediniz mi seviyormuş bebekler buradaki yorumlardan görmüştüm. Bende öyle alıp vermeye başladım