B ve m harfleri en kolay çıkan seslerdir. Ağzını açması yeterlidir. Kendiniz de deneyebilirsiniz. Dudaklarınızı açıp bir sesli harf eklediğinizde b veya m sesi çıkar zaten 😊 Bu yüzden babılmada döneminde ilk “baba” veya “mama” diyorlar bebekler bilinçsizce. Bizler aaaa baba dedi diye seviniyoruz, yabancılar aaa mama (anne) dedi diye seviniyorlar 😊 farkında olarak, bilinçli bir şekilde duymanın bambaşka bir mutluluk olacağına eminim.