Merhaba
50 günlük bebeğim var 20. Günde yüzünde kızarık ve kabarcıklarla doktora götürdüm protein alerjisi var dedi ve şimdi ben diyet yapıyorum resmen hiç birşey yemiyorum. O kadar dikkat etmeme rağmen yine çıkmaya başladı 1 ay sonra nasıl baş edicem bilmiyorum hergün bi başka yerinde çıkıyor şuan artık gözlerine de geldi. Süt ve süt ürünü olan hiç birşey yemiyorum herşeyimi değiştirdim nasıl bi diyet yapmam gerekiyor bilemiyorum artık doktorum da bu şekilde devam dedi ama halen çıkıyor yüzünde. Bunun bi çaresi var mı?