Mavsnz06 Solomombaby, Mamadusbaby. Slingleri de var. Açıkçası kanguru olayı çok rahat elin alışınca tak çık heryere. Ama kangurunun kendi ağırlığı da oluyor. Sling olayı muhteşem birşey. Ama onuda bağla çıkar o biraz kasıyor özellikle dışarıdayken. Yani ikisini de denedim ikisinin de çok güzel yanları var. Bu arada şuan heryöne 150 TL ye bile gördüm trendyol da haberiniz olsun. Kendi sitelerinde daha pahalı.