efsun0_0 biz izinlerden dolayı biraz gec gitmiştik. Sezon sonu 7 ekimde giriş yapmştık. Yine de hava cok sıcaktı güzeldi. Denizi kum. İlerledik e taşlıkdı. Ve o aylarda deniz epey dalgalıydı. Cok fazla ilerlemeden yüzmüştük. Ama cocuğunuz cok rahat oynar… Cocuklar icinde ayrıca aqua park var cok eğlenceli. Baktysanz instadan ve ya otelin kendi sayfasında da görmüşsünüzdür 😊