Buglem_Bugra 3 kuralını uygulayın bence alerji durumuna karşı 1 çay kaşı ile başlayıp tatlı kaşı yemek kaşığı şeklinde gidebilirsiniz biz öyle yapıyorum 3 gündür kabak tan başladık 3 gün oldu iyi gidiyoruz şu an havuç eklicem sonra da şeftali sonra bi 3 gün sonra da 1 öğün 1 de ara öğün şekilde devam edicem tek tek 3 gün deneye deneye bu denedikleri mı de içine katcam 6 ay sonunda 1 öğün de 1 çay bardağı kadar yedircem yani 100 ila 125 ml arası sonra öğün fazlalaştırcam 7 ayında 3 gün kuralında deneyimlerimden de karıştırıp yavaş yavaş yemek için artırcam 1 yaşındaki çocuk da zaten bizim sofradaki her şeyi yiyebiliyor
Bu 6 ay dan büyükler için ama örnek sebze tekrarlamış aynısını ben öyle yapmicam sadece