Merhaba.
biliyorum bu konuda yüzlerce başlık var ama biraz baktım, çok canım yandığı için daha fazla kurcalayamadım.
dün akşamüstü bir deneyelim diyerek oğlumu memeden kesmiş olduk. Baktık ılımlı karşıladı devam edelim dedik.
çok üzüldüm ama 25 aylık, artık gerekli olduğunu da biliyorum.
neyse bugün uyandığım anda memelerim taş gibi şişmişti ve ağrıyordu. Bildiğim kadarıyla makineyle sağmamam gerek sütün gelmeyi bırakması için ama elle sağdım 40 dk falan, hem elim çok ağrıdı hem göğsüm çok acıdı.
kısmi rahatladım bıraktım orada.
Şimdi yine çok fena şişti.
ne yapayım sizce? Makineyle sağayım mı? Bende elektrikli makine var ama arkadaşımdan manuel de alabilirim. Gerçi iki tür de emme gibi çekiyor :/
Tecrübeli annelerin önerilerine çok ihtiyacım var.