Merhaba,
42 günlük bebeğim var .38 .gününe kadar herşeyi harikaydı , beslenmesi uyuması .ama 38.gün itibarı ile bebeğim ağlıyor uyumak istemiyor ,bugün hiç durmadı , meme Mama takviyesi ile besliyorum .ya sürekli memede.Sürekli ağlıyor durmuyor ,koca gün boyunca durmadığı İçin dışarı çıkardım sustu uyudu biraz olsun ama günler nasl geçecek böyle bilmiyorum .40 dan sonra çocuğun huyu değişti resmen :(