Benim doktorum aşı olduğun gün emzirme dedi o yüzden dahaca aşı olmadım emzirme danışmanlığı yapan birine sorduğumda bi sıkıntı olmaz emzirme düzenini bozma dedi napcağımı bilemedim siz neler yaptınız. Aylık kontrole gidince birde çocuk doktoruna soracağım