Rainyellow 1 aya kadar falan oturur, desteksiz tabiki oturamaz çok erken, şuan destekli oturması kafi. Ben kızımın yanlarına ve arkasına yastık koyardım o aylarda önüne de oyuncaklarını 1 saat kadar falan oynardı, he düşerdi de ama öyle hızlı sert düşüşleri olmadı hiç altına da yumuşak bir şey sererdim, ben yemek yapardım o düştükçe bağırırdı gider kaldırırdım😂 1 ay sonra desteksiz oturmaya başladı. Düşmesinden korkmayın, oturma kaslarını çalıştıran bebeğin sağa sola uzanmasıyla oluyor ee haliyle de düşüyor ama bunlar geliştirici şeyler 😘