Dnz-kbr Kızımı spaya götürmeyi düşünüyorum oturdgm yerde yeni acldı fizyoterapist eşliğinde masaj ve floating var içeriğinde gidenler varsa deneyimlerini yazablr mi acaba 🤔
Deletedmom27337 Dnz-kbr bn 40. Günü götürdüm yüzdü baya sonra masaj yapıldı bitti. 6. Ayındada götürcem inş 😍
Bellatrixxx Dnz-kbr götürdüm biraz korktu ağladı sonra sakinledi ama çok da neseli geçmedi acikcasi. Duş almayı çok sever bunu da sever sandım ama olmadı 🤗
BBBuse Dnz-kbr ben de götürmek istiyorum inşallah bu hafta gideceğiz cok rahatlattıgini söylüyor herkes, ordan her seyi temin ediyorlar siz normal disari çıkar gibi gidiyorsunuz
Dnz-kbr BBBuse evet bugün fizyoterapistleri beni aradı bilgi vermek içinde sadece yedek bez getrmenz yeterli dedi
BeyzaLivaLeyla Dnz-kbr 2.,3.,4.aylarında götürdüm sonra kovid çıktı malesef devam edemedik çok güzeldi anı olarak kaldı